Wednesday, August 5, 2009

Teaser IndieRaya #1 – Static Emily

Assalamualaikum n Holla…

Pada 28hb Jun yang lepas, salah satu band yang tersenarai dah buat recording. Band yang dimaksudkan adalah band Static Emily.

Rakaman tersebut bermula dari 2:30petang sampai 6:30 petang. Sepatutnya bermula pukul 1 petang, tapi disebabkan salah seorang dari band Static Emily buat masalah sikit, terpaksa dimulakan jam 2:30.

Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar.

Nie adalah pertama kali mus tengok orang buat recording, so excited sangat2… N akhirnya dapat mus dengar lagu raya dari band indie yang pertama bakal dimuatkan dalam ep IndieRaya nih nanti.

Comment mus pasal lagu tue ialah best n terbaik, memang terasa suasana rayanya. Liriknya memang kena, n musik dier pun terasa nak raya.. Wah, tak sabarnya nak raya… He.. puasa pun belum, apa la mus nih…

Ok la.. aper2 pun hope korang suka la dengar lagu dari Static Emily nih yang bertajuk Nikmat Hari Raya.

2 comments:

mishaq August 7, 2009 at 8:59 AM  

hoho...

best gak...

^_^

jamaliahamzahrj August 22, 2009 at 11:39 PM  

ok la.
best gak..
xde la npk plastik sgt...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP